Przejdź do treści

SOFT TEAM Consulting Sp. z o.o.

 

SOFT TEAM Consulting zatrudnia konsultantów merytorycznych z wieloletnim doświadczeniem branżowym. Nasze kompetencje potwierdzają liczne udane wdrożenia sap oraz formalne certyfikaty. Specjalizujemy się we wdrażaniu SAP.


Historia firmy

 
Firma Soft Team Consulting Sp. z o.o. samodzielnie istnieje na rynku od 2008 r. Została ona wydzielona z istniejącego już od ponad 20 lat Doradztwa Gospodarczego i Zastosowań Informatyki CONSORG Sp. z o.o. Historia działalności firmy sięga początków transformacji gospodarczej w Polsce. Jako jedna z pierwszych polskich firm doradztwa gospodarczego, konsekwentnie wspierała rozwój Klientów, oferując nowoczesne rozwiązania łączące usługi informatyczne z wyspecjalizowanym doradztwem. Co za tym idzie w składzie Soft Team Consulting  pracują doświadczeni konsultanci, którzy od początku wejścia systemu SAP Business One na rynek polski, działają tylko na nim i posiadają ogromne doświadczenie we wdrożeniach.

 

Nasze kompetencje potwierdzają liczne udane wdrożenia sap oraz formalne certyfikaty. Nasi pracownicy współpracują z korporacją SAP od 2002 roku. Jesteśmy jednym z nielicznych partnerów korporacji SAP, którzy biorą udział w testach nowych wersji oprogramowania oraz lokalizują je na rynek polski.

 

Firma Soft Team Consulting cieszy się dużym zaufaniem korporacji SAP dlatego też otrzymała status SREBRNEGO PARTNERA. Status ten nadawany jest nielicznym firmom wdrażającym oprogramowanie SAP, które świadczą usługi doradcze, wdrożeniowe oraz serwisowe na najwyższym poziomie.

 

SOFT TEAM Consulting tworzy i rozwija również swoje własne rozwiązania branżowe (Add on), będące rozszerzeniami standardowej wersji SAP Bussines One. Wypracowaliśmy własną metodykę MASAP, której głównym założeniem jest weryfikacja zgodności prac z oczekiwaniami kluczowych użytkowników na każdym etapie wdrożenia. Współpracujemy ze światowymi dostawcami technologii, a także z polskimi firmami-specjalistami, które rozwijają gotowe rozwiązania dla różnych obszarów biznesowych.

 

Metodyka

 

Na podstawie doświadczeń zdobytych podczas projektów Soft Team Consulting stworzył własną metodykę wdrożeniową dla rozwiązań opartych na systemie SAP Business One.

 

Opracowana przez Soft Team Consulting metodyka MASAP opiera się na kilku podstawowych założeniach:

 

  • Przed rozpoczęciem projektu zdefiniowana jest ogólna koncepcja wdrożenia, wskazująca na kluczowe oczekiwania i kierunki myślenia o efektach projektu wdrożeniowego
  • Na podstawie ogólnej koncepcji definiowane są etapy projektu, poszczególne kroki w ramach etapów, efekty cząstkowe oraz osoby odpowiedzialne za ich dostarczenie
  • Wszystkie cele i szczegółowe etapy projektu zostają spisane w tzw. Dzienniku Wdrożenia. W Dzienniku przechowywane są wszystkie dokumenty związane z wdrożeniem, m.in. oferta, wyniki analiz przedwdrożeniowych, uzgodnione definicje procesów biznesowych, uzgodnione opisy parametryzacji, protokoły odbiorcze etapów itd.
  • Dziennik Wdrożenia jest prowadzony przez Kierownika Projektu i jest dostępny dla Klienta, dzięki czemu w dowolnym momencie możliwe jest przeglądanie dokumentów, sprawdzanie postępu prac, terminów, budżetów itd.

 

Dzięki metodyce MASAP, Klient od początku wie, jakie są cele wdrożenia. Może świadomie weryfikować ich realizację i płacić za jasno określone, realne efekty. Metodyka MASAP kładzie przy tym nacisk nie tylko na weryfikację realizacji ogólnych celów wdrożenia, ale także szczegółowych oczekiwań Użytkowników Kluczowych – na każdym etapie projektu. Szkolenie prowadzone jest w 4 etapach (kamienie milowe).

 

 


Zarząd

 

Krzysztof Cwykiel - Prezes Zarządu

Piotr Nowak - Wiceprezes Zarządu

Izabela Bugaj - Asystentka Zarządu

 
Przemysław Chaber - Kierownik Działu Serwisu

Zgłoszenia serwisowe: www.soft-team.pl/serwis

 
Marcin Karasek - Dyrektor Handlowy

Telefon: +48 698 778 361

E-mail: mkarasek@soft-team.pl

Aktualności

2024-04-02 - Ortie Capital Investment S.A. wśród klientów SAP Business One

  Ortie Capital Investment S.A. jest funduszem działającym na zasadach private equity, venture capital. Istotą działalności funduszu są inwestycje w spółki będące we wczesnej fazie biznesu (seed stage) oraz w jego początkowej formie działalności (start-up). Zarząd zaufał firmie Soft Team Consultig sp. z o.o. i podjął decyzje o wdrożeniu systemu SAP Business One w grupie. Wśród spółek objętych wdrożeniem znajdują sie między innymi :

 

Nettle S.A. wspiera  działalność firm farmaceutycznych oraz producentów sprzętu medycznego na polskim rynku ochrony zdrowia. Misją firmy jest zabezpieczenie dostaw leków oraz sprzętu do szpitali, aby umożliwić im  sprawne, płynne funkcjonowanie oraz  aby ułatwić partnerstwo w relacjach szpitale-dostawcy.

Spółka założona została w 2006 roku, świadcząc początkowo usługi finansowe. Od 2011 roku jako niezależny operator dystrybucji bezpośredniej oferuje producentom leków i sprzętu medycznego szczelny i przejrzysty system, który zawiera wszystkie usługi, niezbędne do realizacji procesów sprzedaży, bez pośrednictwa hurtowni farmaceutycznej, zaczynając od przyjęcia zamówienia, odbioru towaru z magazynu, transport, działania księgowo-rozliczeniowe, finansowanie sprzedaży, łącznie z przejęciem ryzyka, a także promocję i telemarketing.

 

Hurtownia Farmaceutyczna Asclepios S. A. jest spółką, działającą na rynku od 1995 roku. Fundusz Inwestycyjny Ortie jest właścicielem Asclepiosa od 2008 roku. Asclepios to spółka o nowoczesnej strukturze zarządzania. Właściwy trzon firmy to działy handlowe. Pozostałe usługi powierzone zostały partnerom zewnętrznym.

System logistyczny oparty jest na rozbudowanej w całym kraju sieci transportowej, kilku punktach przeładunkowych oraz na magazynie leków w Radonicach. Partnerami spółki są najwięksi dostawcy na rynku medycznym, zatem Asclepios posiada w swojej ofercie większość dostępnych w Polsce leków dla lecznictwa zamkniętego. Prowadzi również samodzielny import leków szpitalnych. Asclepios jest laureatem wielu prestiżowych, ogólnopolskich nagród – kilkakrotnie zdobywał Gazele Biznesu oraz Diamenty Forbesa.

2021-12-06 - SOFT TEAM Gepardem Biznesu 2021


gepard



Kolejny rok z rzędu, nasza firma została doceniona!

Soft Team Consulting Sp. z o.o. w Katowicach została wyróżniona przez Instytut
Europejskiego Biznesu w XVI edycji Konkursu Gepardy Biznesu 2021, XIV edycji
Konkursu Efektywna Firma 2021 i IX edycji Konkursu Mocna Firma 2021.

Spółka rozwija się bowiem dynamicznie – średnia z dynamik przychodów i zysku
netto w latach 2019-2020 wyniosła w jej przypadku 36,6 proc. To przyniosło jej
tytuł Gepard Biznesu 2021.

Działa też efektywnie – średni stosunek zysku netto do przychodów w latach 2019-
2020 r. osiągnął poziom 7,1 proc. To dało jej tytuł Efektywna Firma 2021. A razem zapewniło jej
tytuł Mocna Firma Godna Zaufania 2021.

„Soft Team Consulting tworzy i rozwija również swoje własne rozwiązania branżowe
(Add on), będące rozszerzeniami standardowej wersji systemu IT – SAP Bussines One.
Wypracowaliśmy własną metodykę MASAP, której głównym założeniem jest
weryfikacja zgodności prac z oczekiwaniami kluczowych użytkowników na każdym
etapie wdrożenia. Ponad to jesteśmy partnerem biznesowym dla podmiotów o
szerokim spektrum działania, a nasze wdrożone rozwiązania funkcjonują nie tylko w
Polsce, ale również we Francji, Holandii, Czechach, Izraelu, Niemczech, Włoszech i
Szwajcarii”
, mówi Piotr Nowak, wiceprezes Soft Team Consulting Sp. z o.o.

2021-11-10 - Wdrożenie SAP B1 w grupie Lontex


gepard



Zaufała nam grupa spółek LONTEX, jeden z największych serwisów tachografów w
Polsce, który rozpoczyna swoją ekspansję na Europę. Planowane jest
uruchomienie systemu SAP w centrali z początkiem roku 2022,
a następnie wdrożenia w kolejnych spółkach grupy.

Firma LONTEX została założona w 1990 roku w Czechowicach-Dziedzicach.
Początek działalności to świadczenie usług transportowych oraz wynajem
autokarów. Rozszerzenie działalności o usługi serwisu tachografów w 1996 roku
ukierunkowały działalność firmy kładąc nacisk na budowę i nieustanne ulepszanie
ogólnopolskiej sieci serwisów.

2021-06-10 - Mobilna obsługa magazynu wysokiego składu

Dla naszego referencyjnego klienta firmy Dollken Sp. z o.o. z międzynarodowej grupy SURTECO, lidera w produkcji i sprzedaży listew przypodłogowych, przygotowaliśmy rozwiązanie do zarządzania magazynem z poziomu urzadzeń mobilnych. 

 

 

Do podstawowych funkcjonalności można zaliczyć : 

 

  • obsługa procesów magazynowych ( przyjęcie, wydanie, mm ) z poziomu kolektora mobilnego
  • zarządzanie lokalizacjami składowania na magazynie, kreowanie najkrótszej drogi „pikowania” towaru
  • obsługa inwentaryzacji z poziomu kolektora
  • integracje z przewoźnikami ( UPS, Hellman, Raben )
  • automatyczne drukowanie etykiet, listów przewozowych z poziomu kolektora mobilnego
  • wsparcie procesów produkcyjnych z poziomu aplikacji
  • rozwiązanie autorskie, w pełni modyfikowalne

Zachęcamy do zapoznania się ze slajdem referencyjnym, a także do prezentacji przygotowanego rozwiązania.

2020-12-10 - SOFT TEAM Gepardem Biznesu 2020


gepard



Bardzo miło jest nam poinformować naszych klientów i partnerów, że firma Soft-Team Consulting
otrzymała wyróżnienie Geparda Biznesu Roku 2020, znajdując się w prestiżowym
gronie najlepiej rozwijających się firm informatycznych.

2017-09-22 - Nowa wersja SAP Business One 9.3 - nowe możliwości

szkolenia sap

 

Wraz z pojawieniem się nowej wersji SAP rozwinął i usprawnił system w w wielu obszarach:

  • rozwinięta została możliwść zarządzania autoryzacją użytkownikó z podziałem na grupy i uprawnienia czasowe
  • ułatwiona opcja importu z EXEL bez użycia DTW

 

szkolenia sap

 

Tworzenie dokumentów RMA - również z poziomu przeglądarki:

  • ten wstępnie dokument pozwala na zgłoszenie zwrotu towaru przez klienta w ustalonych ilościach i cenach
  • pozwala na wiązanie z seriami i numerami seryjnymi
  • zwiększa przejrzystość i pozwala na śledzenie procesu zwrotu

 szkolenia sap

 

Scentralizowane informacje dotyczące CRM:

  • dodany moduł zbierający wszelkie funkcjonalności CRM systemu
  • możliwość przypisania działąnia do wielu użytkowników
  • rozwinięte zarządzanie kampaniami marketingowymi

 

szkolenia sap

 

Rozwinięcie funkcji zarządzania projektem:

  • możliwość określania rzeczywistych czasów zakończenia etapów projektu w zestawieniu z planowanymi
  • dodanie kreatora pozwalajacego na rozliczanie kosztów w projekcie
  • wizualizacja projektu na wykresie Gantt'a

 

szkolenia sap

 

Portal analityczny:

  • możliwość publikowania na www raportów Crystal Reports oraz MS EXEL
  • dostęp z dowolnych urządzeń

Wszystkie nowści opisane są w dokumencie do pobrania poniżej. Zachęcamy do zapoznania się.

 

NOWOŚCI W SAP B1 9.3

 

2017-05-30 - Pulpit analityczny w SAP Business One

Kliknij w poniższe linki aby obejżeć prezentacje:

 

Prezentacja możliwości jakie daje pulpit analityczny w SAP Business One ( wersja HANA )

Uprość pracę jednym, łatwym w użyciu systemem

SAP Business One jako wsparcie optymalizacji procesów decyzyjnych

 

wdrożenia sap

2016-09-30 - Nowości w wersji SAP B1 9.2

udane wdrożenia sap

 

Wraz z wprowadzeniem aktualizacji SAP Business One do wersji 9.2, niemiecki producent wprowadził wiele usprawnień dla użytkowników oraz osób zajmujących się administracją i wdrażaniem systemu.

 

Jedną z najważniejszych nowych funkcjonalności dodanych do systemu w wersji 9.2 jest Zarządzanie Projektem, agregującym w sobie wszytkie działania oeracyjne oraz finansowe związane z obsługą konkternej inwestycji. Funkcjonalność pozwala na zarządzanie zadaniami, podział prac na etapy oraz powiązanie ich z konkretnymi dokumentami kosztowymi oraz przychodowymi. Użytkownicy mają również możliwość śledzenia kosztów rzeczywistych w zestawieniu z zakładanymi na początku.

 

wdrożenia sap

 


Nowości w wersji 9.2:

 

  • zarządzanie projektami,
  • rozwinięcia w obszarze produkcji - tym zarządzania kosztami produkcji,
  • klient przeglądarkowy,
  • zmiany w Interaktywnym Projektancie Raportów 
  • rozszerzenie funkcjonalności serwisowej,
  • obsługa dokumentów elektronicznych.
  • kreator aktualizacji cen,
  • zarządzanie uprawnieniami do Partnerów Handlowych.


 O wszystkich zmianach i nowościach można przeczytać w oficjalnym piśmie SAP:

 

obsługa sap śląsk

2016-08-05 - Duży projekt migracji do HANA dla grupy NEOGROUP

wdrożenia sap śląsk

Grupa spółek zajmująca się między innymi produkcją styropianu oraz sprzedażą materiałów budowlanych, NEOGROUP, zdecydowała się na migrację SAP Business One do technologii HANA. Partnerem tej operacji będzie nasza firma.

 

 

Obecnie w spółkach na systemie SAP pracuje ponad 140 użytkowników. Firma już od jakiegoś czasu pracuje na wersji analitycznej SAP HANA, jednak w celu poprawy wydajności zdecydowała się na wdrożenie również części transakcyjnej. W projekcie czeka wiele wyzwań - migracja pełnej, wieloletniej bazy do nowej technologii, przepisanie dodatków ADD-ON do technologii HANA, przystosowanie portali B2B oraz szereg nowych rozwiązań, które powstały podczas spotkań. 

2016-08-04 - Dużo nowości w wersji 9.1

demo sapWraz z wprowadzeniem aktualizacji SAP Business One do wersji 9.1, pojawiło się bardzo dużo nowych funkcjonalności, które przede wszystkim mają za zadanie ułatwić pracę użytkownikowi. Rozbudowany został również moduł produkcji, dając w standarcie możliwość zarządzania nie tylko towarami / surowcami, ale również zasobami.

 

Jedną z najważniejszych zmian jest dodanie nowego modułu - ZASOBY. Moduł Zasoby stanowi rozszerzenie modułu Produkcja; łącznie stanowią one platformę bazową umożliwiającą zarządzanie procesami produkcyjnymi w przemyśle lekkim w systemie SAP Business One. W przeciwieństwie do towarów zasoby charakteryzują się wydajnością dostępną w określonym zakresie czasu, z możliwością przypisania do zleceń produkcyjnych. Zużycie zasobów w procesie produkcji przyczynia się do zwiększenia ogólnych kosztów produkcji i można je rozdzielić na bazowe elementy kosztów do celów dalszego księgowania.

 

Kolejną ciekawostką jest konfigurowalny interfejs użytkownika. Nowa funkcjonalność umożliwia dostosowanie interfejsu użytkownika najczęściej  używanych okien. Wykorzystując dostosowywalne szablony, można ukrywać pola i  zakładki danego okna, zmieniać lokalizację pól przez przeciąganie i upuszczanie oraz  zmieniać układ okna w celu optymalnego dostosowania go do potrzeb biznesowych.  W ten sposób użytkownicy uzyskują możliwość pracy z interfejsem dostosowanym  do ich roli i specyficznych potrzeb.


Korzystając z tej nowej funkcjonalności, można dostosować następujące okna:

 

  • Dane podstawowe partnera handlowego
  • Dane podstawowe materiału
  • Dokumenty Sprzedaży i Zakupu
  • Zapisy księgowe, Wstępnie zapisane dokumenty i Plany kont
  • Przyjęcie materiałów, Wydanie materiałów, Przesunięcie magazynowe,  Żądanie inwentaryzacji zapasów
  • Płatności przychodzące i wychodzące

 

Istnieje możliwość ustawienia szablonu domyślnego dla każdego użytkownika lub przypisania wielu szablonów do jednego użytkownika.

 


 O wszystkich zmianach i nowościach można przeczytać w oficjalnym piśmie SAP:cdn xl demo

 

 

 

Zasady przetwarzania danych

Dotyczące danych z formularza wysyłanych ze strony.

Dane z powyższego formularza będą przetwarzane przez naszą firmę jedynie w celu odpowiedzi na kontakt w okresie niezbędnym na procedowanie przekazanej sprawy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Każda osoba posiada prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania i usunięcia oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzania. W przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania każdy posiada prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest SOFT TEAM Consulting Sp. z o.o., siedziba: Katowice, ul. Ks. Bp. Bednorza 2a-6.