SAP HANA
IN-MEMORY COMPUTING
Jednym z głównych wyzwań, jakim muszą sprostać organizacje rozmaitej wielkości należące do określonych branż, jest zarządzanie coraz większymi ilościami informacji i analizowanie ich, a także wykorzystanie tych informacji do usprawnienia prowadzonej działalności biznesowej. Dział informatyczny musi zmierzyć się z problemem wysokich kosztów związanych z zakupem i obsługą sprzętu wymaganego do przechowywania ogromnych ilości danych, natomiast użytkownicy biznesowi potrzebują szybkiego dostępu do informacji i analiz, aby odpowiednio reagować na zmieniające się warunki rynkowe.
Firma SAP, mając świadomość tego problemu, zaprojektowała rozwiązania do przetwarzania obsługiwanego w pamięci, które pozwalają zrealizować wymagania w zakresie analizowania dużych ilości danych i jednocześnie obniżyć koszty infrastruktury informatycznej.
Rozwijając technologię przetwarzania obsługiwanego w pamięci, SAP oferuje SAP High- Performance Analytic Appliance (SAP HANA) — elastyczne, wielofunkcyjne, niezależne od źródła danych oprogramowanie do przetwarzania obsługiwanego w pamięci. Rozwiązanie to stanowi połączenie składników oprogramowania SAP zoptymalizowanych pod kątem dostarczonego urządzenia i oferowanych przez najważniejszych partnerów firmy SAP w zakresie sprzętu.
SAP Business One na HANA zapewnia znaczną poprawę wydajności funkcjonowania:
- do 960x poprawiona szybkość raportowania
- do 46x poprawiona szybkość wyszukiwania
- do 30x poprawiona szybkość transakcji
- do 12x poprawa przepustowości systemu
SAP HANA pozwala organizacjom przeprowadzać bieżące analizy operacji biznesowych na podstawie dużych ilości szczegółowych informacji, a także natychmiast eksplorować i analizować wszystkie dane transakcyjne i analityczne pochodzące praktycznie z dowolnego źródła w czasie rzeczywistym. Dane operacyjne są przechwytywane do pamięci w czasie prowadzenia operacji biznesowych, zaś informacje o charakterze analitycznym są błyskawicznie przedstawiane za pomocą raportów. Aby rozszerzyć analizę na wszystkie obszary organizacji, do modeli analitycznych można dodawać również dane zewnętrzne.
Precyzyjne informacje, szybkie działania, korzyści dla klientów:
- Szybsze podejmowanie właściwych decyzji dzięki nowym sposobom analizy, opartym na błyskawicznym, intuicyjnym dostępie do odpowiednich informacji i łatwiejszej współpracy osób.
- Wykorzystanie nowych, innowacyjnych aplikacji łączących obsługę dużej liczby transakcji z funkcjami analitycznymi w celu znaczącego usprawnienia obecnych procesów planowania, prognozowania, optymalizacji cen i innych.
- Zwiększenie wydajności biznesowej i obniżenie całkowitego kosztu posiadania dzięki zastosowaniu mniejszej ilości sprzętu, łatwiejszemu korzystaniu z usług serwisowych i oparciu o sprawdzone narzędzia analityczne, które umożliwiają intuicyjną analizę pojęć biznesowych.