SAP Business One
Wdrożenie systemu klasy ERP, w szczególności systemu ERP z prawdziwego zdarzenia jakim jest system SAP Business One, to prawdopodobnie jedna z najlepszych inwestycji jaką możesz zrealizować w Twojej firmie.
Aplikacja SAP Business One zapewnia integrację wszystkich kluczowych procesów biznesowych w firmie, takich jak finanse, sprzedaż, zaopatrzenie, gospodarka magazynowa, produkcja, zarządzanie relacjami z klientami. W odróżnieniu od innych rozwiązań dostępnych na rynku, oprogramowanie SAP Business One jest pojedynczą aplikacją, co eliminuje konieczność przeprowadzania oddzielnych instalacji i skomplikowanej integracji wielu modułów.
W oparciu o ponad 35-letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem firma SAP zaprojektowała rozwiązanie SAP Business One specjalnie w celu sprostania zmieniającym się, specyficznym dla branży małych przedsiębiorstw potrzebom.
CDN XL - DEMO
CDN XL to nazwa potocznna, wykorzystwana w kontekście oprogramowania służącego do zarządzania przedsiębiorstwem ERP XL. Jeśli poszukujesz przetestowanego oraz efektywnego systemu ERP dla własnej firmy oraz jesteś zainteresowany(a) zwiększeniem konkurencyjności swojej firmy poprzez nowoczesne i zaawansowane narzędzie do zarządzania, serdecznie zachęcamy do umówienia się na prezentację CDN XL demo.
Nasz zespół ekspertów jest gotów przedstawić Ci pełen zakres możliwości, jakie oferuje ten system, oraz odpowiedzieć na wszystkie pytania, abyś mógł/mogła podjąć najlepszą decyzję dla swojego przedsiębiorstwa. Nie zwlekaj - umów się już dziś na demo CDN XL i przekonaj się, jak można rewolucjonizować sposób prowadzenia biznesu przy użyciu nowoczesnej technologii ERP.
Oprogramowanie SAP Business One obejmuje:
- Zarządzanie finansami — zarządzanie wszystkimi procesami dotyczącymi finansów i księgowości oraz ich integracja i automatyzacja. Przeczytaj ogólną charakterystykę zarządzania finansami (PDF).
- Zarządzanie magazynami i produkcją — zarządzanie zapasami w wielu lokalizacjach, śledzenie ruchów magazynowych oraz zarządzanie zleceniami produkcji na podstawie planowania zapotrzebowań materiałowych. Przeczytaj ogólną charakterystykę zarządzania magazynami (PDF).
- Zarządzanie relacjami z klientami — zwiększenie rentowności klientów i ich satysfakcji dzięki efektywnemu zarządzaniu sprzedażą i szansami oraz usługami wsparcia po sprzedaży. Przeczytaj krótką charakterystykę zarządzania relacjami z klientami (PDF) i zarządzania usługami (PDF).
- Zaopatrzenie — automatyzacja całego procesu zaopatrzenia od złożenia zamówienia zakupu do płatności faktury dostawcy. Przeczytaj ogólną charakterystykę zarządzania zaopatrzeniem (PDF).
- Raportowanie — tworzenie kompleksowych raportów w czasie rzeczywistym na podstawie kompletnych, i aktualnych danych. Przeczytaj ogólną charakterystykę oprogramowania Crystal Reports (PDF).
Rozwiązanie SAP Business One umożliwia:
- Zwiększenie wydajności w celu uzyskania lepszych wyników — centralizacja i integracja wszystkich procesów za pomocą jednego systemu, z uwzględnieniem sprzedaży, zaopatrzenia, zapasów, finansów i działań operacyjnych, przy jednoczesnym wyeliminowaniu zbędnych danych, błędów i kosztów.
- Skupienie się na rozwoju przedsiębiorstwa — usprawnienie procesów biznesowych majace na celu zwiększenie rentowności firmy.
- Sprawne podejmowanie trafnych decyzji — wprowadzenie informacji dotyczących firmy do jednego źródła danych pozwala natychmiast uzyskać kompletne, aktualne informacje, co umożliwia szybsze reagowanie na potrzeby klientów i podejmowanie bardziej świadomych decyzji przez wszystkich pracowników w przedsiębiorstwie.
- Szybsze uzyskanie korzyści — sprawnej korzystanie z aplikacji w ciągu dwóch do ośmiu tygodni. Intuicyjny interfejs użytkownika minimalizuje konieczność szkolenia pracowników i redukuje koszty bieżącego wsparcia działu IT.
- Wsparcie dla zmieniających się potrzeb firmy — dzięki łatwym w obsłudze narzędziom konfiguracji i ponad 550 dodatkowym rozwiązaniom dostarczanym przez naszych partnerów, funkcje systemu SAP Business One można bez problemu dopasować i rozszerzyć tak, aby sprostać specyficznym potrzebom biznesowym klientów.