SALEDO
SALEDEO – ODCZYT DOKUMENTÓW (OCR) I ELEKTRONICZNY OBIEG DOKUMENTÓW
Organizacja działania podczas pracy zdalnej jest kluczowa. Warto więc korzystać z funkcji,
które w tym pomagają. W sytuacji, gdy każdy pracuje z innego miejsca ważne jest,
aby wiedzieć na jakim etapie są prace. Nie tylko w relacji przełożony – podwładny,
ale także pomiędzy pracownikami na tym samym szczeblu. Przydatne są procedury
i zasady organizacyjne. Ich wdrożenie często wymaga czasu i dostosowania do zespołu,
co obecnie jest trudne w realizacji. Pomóc w tym może najskuteczniejszy system do odczytywania
danych z faktur w pełni zintegrowany z systemem SAP Business One:
► Dokumenty dostępne on-line 24/7
► Integracja z systemem SAP B1
► Wyszukiwanie dokumentów już po 1 słowie
► Mechanizmy samouczące i automatyzacja działań
► Obsługa faktur wielostronnych, walutowych i obcojęzycznych
Jak to działa? To proste:
1. Dodaj fakture do SaledoSMART w dowolny sposób
► zeskanuj fakturę
► wyślij mailem
► dodaj plik z komputera
► zrób zdjęcie
2. SaledoSMART automatycznie odczyta fakturę
► dodaj faktury pojedyńczo lub zbiorczo
► nasz system podzieli plik na pojedyńcze faktury i odczyta z nich dane
3. Zweryfikuj otrzymane wyniki iautomatyzuj księgowanie
► dzięki podglądowi dokumentu możesz szybko nadać fakturom kategorię a kolejne system podpowie automatycznie
4. Zaimportuj faktury do Twojego programu SAP
Obieg Dokumentów - zdalne zarządzanie dokumentami i pełna kontrola nad ich przepływem
Najważniejsze funkcje
► projektowanie indywidualnych obiegów dla różnych typówdokumentów (faktury, umowy, zamówienia, pisma)
► akceptacja dokumentów na różnych etapach
► historia edycji dokumentu
► rozbudowane uprawnienia użytkowników
► możliwość dodania obiegu do systemu SAP Business One