EDI
EDI – ELEKTRONICZNA WYMIANA DOKUMENTÓW
Informatyzacja przedsiębiorstw zrodziła potrzebę szybkiej wymiany dokumentów zarówno
pomiędzy oddziałami jak i pomiędzy partnerami handlowymi.
Czynnikiem przyspieszającym działanie i niwelującym pomyłki ludzkie jest elektroniczna wymiana dokumentów
pomiędzy systemami informatycznymi w obszarach takich jak:
► Zamówienie ⟹ Przyjęcie PZ
► Zamówienie ⟹ Awizacja dostawy
► Faktura sprzedaży ⟹ Faktura zakupu
► Faktura korekta sprzedaży ⟹ Faktura korekta zakupu
Wymiana pomiędzy systemami odbywać może się za pośrednictwem platform EDI takich jak np. EDISON,
z której korzystają duzi odbiorcy (dyskonty, markety budowlane), ale też bezpośrednio między systemami
w ustandaryzowanym formacie XML. Dla naszych klientów przygotowujemy rozwiązania ustandaryzowane oraz
indywidualnie dostosowane oparte na różnych scenariuszach wymiany plików.