Crystal Reports
Integracja Crystal Reports z SAP Business One
Wyzwaniem dla większości firm jest konwersja danych niesformatowanych na zrozumiałe informacje, które można później wykorzystać. Istnieje niewiele narzędzi do raportowania, których funkcjonalność pozwala nie tylko na pobranie danych z odpowiednich systemów, lecz również na ich przekształcenie do formatu przydatnego dla użytkowników biznesowych. Skutkiem tego przedsiębiorstwa często zmuszone są do pośpiesznego sporządzania raportów na podstawie danych importowanych z różnych aplikacji. Ponadto, z uwagi na to, że większość firm posiada bardzo ograniczone zasoby informatyczne, nieustannie dokładają one starań, by ułatwić swoim pracownikom tworzenie, obsługę i udostępnianie raportów. Crystal Reports® z portfela rozwiązań SAP® Business Objects™ to skuteczne i dynamiczne rozwiązanie do raportowania, za pomocą którego użytkownicy mogą projektować, przeszukiwać, prezentować i przekazywać raporty oraz informacje.
Dzięki pełnej integracji z produktami Microsoft Office rozwiązanie Crystal Reports pozwala na wybór spośród licznych formatów raportów oraz na kontrolę dostępu do wyświetlanych informacji. SAP Business One i Crystal Reports razem zapewniają funkcjonalność i bezpieczeństwo raportowania, dzięki której zyskuje się wgląd we wszystkie obszary przedsiębiorstwa. Dokładne raporty dzięki funkcjonalności zintegrowanego raportowania i analityki. Dzięki integracji Crystal Reports i SAP Business One ostatnią wersję Crystal Reports można uruchomić z poziomu aplikacji SAP Business One. Gwarantuje to dostęp do danych SAP Business One oraz powiązanych aplikacji dostarczanych przez partnerów w zakresie oprogramowania SAP.
Tworzenie kompleksowych, atrakcyjnych wizualnie raportów.
Możliwe jest zainstalowanie integracyjnego programu typu add-on za pomocą standardowego mechanizmu służącego do tego celu dostępnego z menu głównego SAP Business One. Po zakończeniu instalacji można publikować dowolne dokumenty Crystal Reports w formacie .rpt, używając powiązanego menu SAP Business One, a także uruchamiać raporty z dowolnego klienta SAP Business One. Możliwe jest również utworzenie grup, przypisanie do nich użytkowników, a następnie określenie praw dostępu pozwalających na uruchamianie raportów tylko wybranym osobom. SAP Business One i Crystal Reports pozwalają na tworzenie i dostosowywanie raportów z wykorzystaniem licznych formatów prezentacji, w tym funkcjonalności interaktywnego drążenia oraz zaawansowanego formatowania. Użycie obu programów razem zapewnia raportowanie dotyczące wszystkich wspieranych przez SAP Business One procesów biznesowych, w tym rachunkowości, sprzedaży, zakupów, produkcji, magazynów, usług i zarządzania.
Modelowanie scenariusza „co będzie, jeśli”.
Poprzez integrację oprogramowania Xcelsius® Engage w aplikacji Crystal Reports można wykonać modelowanie scenariusza „co będzie, jeśli” bezpośrednio w raporcie i wyświetlić potencjalne efekty podjętych decyzji. To skuteczne narzędzie wspomagające podejmowanie decyzji umożliwia uzyskanie odpowiedzi na liczne pytania biznesowe na podstawie tego samego raportu, ograniczając tym samym liczbę raportów używanych w organizacji. Crystal Reports Server poszerza zakres możliwości używanej aplikacji,zwiększając pod wieloma względami jej wartość dla firmy. Crystal Reports Server zapewnia dostęp do danych oraz funkcje Crystal Reports w zarządzanym i bezpiecznym środowisku serwera. Sporządzanie raportów można zautomatyzować, by tworzone one były w zaplanowanym wcześniej terminie. Można także ustawić ich automatyczne wysyłanie e mailem, drukowanie, zapisywanie we współdzielonym folderze na serwerze lub na portalu business intelligence Crystal Reports Server. Ta elastyczność pozwala na bezpieczne zarządzanie raportami i ich współdzielenie bez uzależnienia od działu IT. Crystal Reports Server oznacza większe bezpieczeństwo na poziomie raportów oraz danych. Raporty i foldery dostępne są tylko dla określonych użytkowników lub grup użytkowników.
Bezpieczeństwo na poziomie danych oznacza, że jeżeli raport opiera się na warstwie semantycznej, różnym użytkownikom prezentowane są różne wiersze danych. W celu ułatwienia jednokrotnej autoryzacji Crystal Reports Server można zintegrować z zabezpieczeniami Microsoft Windows Active Directory i Lightweight Directory Access Protocol (LDAP). Warto wykorzystać możliwości Crystal Reports Server do przekazywania informacji pracownikom poprzez zintegrowany, internetowy portal użytkowników.Wykorzystując kompletny, gotowy do użycia, internetowy portal business intelligence Crystal Reports Server, można wdrożyć rozwiązanie jako internetowy system informacyjny i umożliwić pracownikom bezpieczny dostęp do raportów, ich przeglądanie i interakcję z nimi przez Internet.